Sanggup Merendahkan Martabat Diri Hanya Kerana 'Kangkung'

Written By Panglima Harimau on 18 January 2014 | 5:03 PM

Sumber gambar dari facebook

Kalau tengok orang-orang dalam gambar diatas, pakaian smart siap ada yang pakai tie lagi. Nampak gaya macam orang ada pelajaran, mungkin ada kerjaya bagus.

Tapi kot ye pun nak berpolitik pasal 'kangkung' takkan le sampai nak merendahkan martabat diri sendiri dengan sumbat mulut dengan kangkung macam ni. Tak ubah macam haiwan.

Kalu nak sebar propaganda sekalipon, jangan le sampai memperbodohkan diri sendiri.

4 comments:

Anonymous said...

Macam muka Sharizat bawah tu!

Anonymous said...

Kalau sesiapa Melayu jumpa muka yang kat atas tu sila bagi merika pelempang dan tentukan merika makankangkung mentah dengan akarnya sekali .......dan kalau boleh ikat lehir merika dan bawa merika makan rumput ditepi jalan sekali ..........aku cabar orang orang Melayu semua ...itu pun kalau ada telur la......

Anonymous said...

Bagus dn terbaik cina sangat bersatu hati

Anonymous said...

aik,takkan tak dpt bezakan muka manusia ngan muka haiwan?sia2 Allah bagi akal fikiran.

Post a Comment

Popular Posts